mini boekje/ mini book

30/07/2013

Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor mijn vakantie, helaas is bloggen er een beetje bij ingeschoten :( Om het goed te maken een kleine post met een klein projectje: een miniboekje! Gemaakt met de restjes van voorgaande boeken. Het boekje bestaat uit vijf katernen. Ik heb bij dit boekje alle stappen gevolgd die ik ook bij een grotere hardback zou volgen, tot het kapitaalband aan toe! Om een idee te krijgen hoe ik het binnenwerk van dit boekje heb gemaakt, kijk even naar deze video van SeaLemonDIY.
---
I will be going on holiday soon so my blogging has been suffering :( To make up for it I have a little project to show you: a mini book! Made with the scraps of a previous project. This little book has five signatures. This book is made according to the same methods I would follow if it would be a larger hardback, up until the headbands!  To give you an idea of how I made the interior of the book, check out this video by SeaLemonDIY. 



De randen van de bladzijden zijn gedistressed met inkt.
En om te laten zien hoe klein het boekje daadwerkelijk is:
---
I distressed the edges of the paper with Distress Ink.
Just to show you how small the booklet really is:


No comments :

Post a Comment

Bedankt voor je bericht!

Thank you for leaving a message!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...