Fauxdori (2)

26/12/2013

Fijne feestdagen! Halverwege november ben ik begonnen met werken. Het was (en is) nog steeds wennen aan het nieuwe ritme, vandaar dat ik nu pas, na weken, weer iets plaats. Gelukkig heb ik nu vakantie.
Bij deze meer afbeeldingen van mijn Fauxdori en de inserts die ik heb gemaakt.
---
Happy holidays! In November I started a new job. It was (and still is) a bit challenging to get used to a new daily rhythm, that's why it took me so long to post. But luckily for me I am on holiday now. Here are some more pictures of my Fauxdori and the inserts I made.

Insert 1: boekje met mijn tussenstanden voor National Novel Writing Month, een project waarin je in een maand 50.000 woorden op papier probeert te zetten. (Het is me gelukt trouwens!) Het binnenwerk van dit boekje was te zien in mijn vorige post.
---
Insert 1: a notebook that currently holds my daily endeavours in National Novel Writing Month, a project in which you commit yourself to writing 50.000 words of fiction in a month. ( I did it by the way!) I showed you the insides of this booklet in my previous post. 


Insert 2: een verjaardagskalender. Het binnenwerk van dit boekje was te zien in mijn vorige post.
---
Insert 2: a birthday calendar. I showed you the insides of this booklet in my previous post.


Insert 3: algemeen notitieboekje. Nu ik aan het werk ben heb ik het al goed kunnen gebruiken. Met een pocket achterin.

Insert 4: map met pennenlus. Met dank aan een oude Bosatlas.
---
Insert 4: file folder with pen loop. Thanks to an old atlas.

No comments :

Post a Comment

Bedankt voor je bericht!

Thank you for leaving a message!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...