Valentijnsdag/ Valentine's day

14/02/2014

Fijne valentijnsdag! Bij deze een kaart voor de gelegenheid, met een steampunk thema. Ik maak niet snel Valentijnskaarten, maar ik had ineens inspiratie.
Als achtergrond heb ik een vel papier uit de mini 'Collage' Paperpad gebruikt van Tim Holtz. Dit papier heb ik bestempeld met een stempel uit de 'Steampunk'-serie van Stampers Anonymous. Vervolgens heb ik een hart, een mooie rand en wat radertjes uitgestanst uit zwart linnenkarton en deze geembost met een embossing folder. Al deze elementen heb ik gedrybrushed met verschillende kleuren acrylverf (van donker naar licht: bruin, bordeaux rood, rood, oranje en goud). Ik ben erg blij met het resultaat!
---
Happy Valentine's Day! I usually don't make Valentine Cards, but inspiration struck. So here's the end result: a Steampunk themed card for the occasion.
For the background I used a piece of paper from the mini 'Collage' paperpad by Tim Holtz. I stamped it with some Steampunk stamps by Stampers Anonymous. I then die cut a heart, a border and some gears from a piece of black cardstock with a linnen texture and embossed them. The die cuts were then dry brushed with arcylic paints (brown, burgundy, red, orange and gold). I am very pleased with the results!









1 comment :

  1. Je zus is ook blij met het resultaat, wat een mooie kaart is het geworden ;)

    ReplyDelete

Bedankt voor je bericht!

Thank you for leaving a message!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...