Domino boekje/ Domino booklet

02/03/2014

Een tijdje geleden heb ik van mijn zus een paar flesjes alcohol inkt gekregen. Ik wist meteen wat ik er mee wilde doen: een dominoboekje maken! Het heeft me altijd gefascineerd wat mensen op zo'n klein formaat kunnen bereiken. Daarom stond een donimoboekje al een tijd op mijn wenslijst.
---
Some time ago my sister gave me a few bottles of alcohol ink. I immediately knew what I wanted to use it for: a domino booklet! I've been wanting to make one for a while, it has always amazed me what people can accomplish on such a small size. 

Het is een accordeonboekje geworden met een Steampunk thema. Het boekje heeft een sluiting van lint, wat metalen ornamenten op de voorkant (eveneens bewerkt met alcohol inkt) en gestempeld binnenwerk. Ik heb de volgende kleuren alcohol inkt gebruikt: Pitch black, Juniper en Ginger.
---
So I created an accordion booklet with a Steampunk theme. It has a ribbon closure. The front has some metal embellishments (also coloured with the inks) and a fully stamped interior. The alcohol inks that I used were Pitch black, Juniper and Ginger. 



Het binnenwerk doet me denken aan een stripboek :)
---
The interior reminds me of a comic book :)


Het boekje is ongeveer een inch groot en een halve inch breed en zat verrassend snel in elkaar. Het volgende boekje is al in de maak ;)
---
The booklet is 1" high and 0,5" wide. To my surprise I completed it rather quickly. Another booklet is already waiting for completion ;)

No comments :

Post a Comment

Bedankt voor je bericht!

Thank you for leaving a message!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...